Εκτενή αναφορά στα μεγαλύτερα ενημερωτικά sites έκανε ο ιστότοπος MarketingWeek σε πρόσφατο άρθρο του με τίτλο "Ενημερωτικά sites: Επιδόσεις, τάσεις και ευκαιρίες"
Το άρθρο ξεκινά τονίζοντας τη σημασία που έχουν αποκτήσει τα τελευταία χρόνια τα ενημερωτικά sites και για τους έλληνες χρήστες του διαδικτύου:
Έχουν αποκτήσει πλέον το δικό τους πολυπληθές κοινό και έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων ως βασικές πηγές πληροφόρησης. Τι πρέπει να προσέξει, όμως, κάθε ενημερωτικό site που επιζητά την επιτυχία στη συγκεκριμένη κατηγορία;
To 2008, σε συνέντευξή του στο Marketing Week, ο Brian Elliott, Ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Amsterdam Worldwide, είχε δηλώσει ότι σε μερικά χρόνια το Διαδίκτυο «θα είναι σαν το νερό, σαν την αναπνοή. Κάτι αυτονόητο. Κάτι για το οποίο ουδείς θα διερωτάται γιατί υπάρχει». Και είχε δίκιο. Μπορεί, λοιπόν, στη χώρα μας να εξακολουθεί να υπάρχει ένα πολυπληθές κοινό «ψηφιακά αναλφάβητων», όμως για το 65% των Ελλήνων που συχνάζουν στο Διαδίκτυο η ύπαρξη των ενημερωτικών sites είναι πράγματι κάτι αυτονόητο...
Στα πλαίσια του ρεπορτάζ το άρθρο δημοσιεύει σχετικό πίνακα της Nielsen με την επισκεψιμότητα των κορυφαίων 15 ελληνικών ενημερωτικών sites.
Το Palo - που βρίσκεται στις μετρήσεις της Nielsen από την αρχή του χρόνου - συνεχίζει την ανοδική του πορεία και καταλαμβάνει πλέον την 12η θέση μπροστά από σημαντικά sites του χώρου και σε πολύ μικρή απόσταση από την 11η.
Ευχαριστούμε τους πολυάριθμους φίλους του Palo για την εμπιστοσύνη και υποσχόμαστε ακόμη εντυπωσιακότερη συνέχεια!
No comments:
Post a Comment