Tο Palo Professional, το πρωτοπόρο "εργαλείο"μέτρησης και ανάλυσης διαδικτυακών αναφορών, κατέγραψε και ανάλυσε πόσο απασχολεί, και τι συναισθήματα προκαλεί στο ελληνικό κοινό, το Υπουργείο Υγείας, ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ), αλλά και ο ΕΟΠΥΥ κατά την περίοδο των καλοκαιρινών μηνών του 2013.
Χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, μπόρεσε να καταγράψει ακόμη και το συναίσθημα.
Είναι κατανοητό, και αναμενόμενο, τα social media να είναι τα πρώτα σε επιλογή ως μέσα έκφρασης συναισθήματος και κυρίως δυσαρέσκειας. Ωστόσο, αν και η αίσθηση είναι πως το Facebook αποτελεί τον κύριο «οικοδεσπότη» αναφορών, η έρευνα του Palo Professional έδειξε πως «βασιλιάς» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κύριος «ρυθμιστής» φήμης και εικόνας είναι το Twitter.
Τη «μερίδα του λέοντος» στις αναφορές σε Facebook, Twitter, ιστοσελίδες και blog είχε, την περίοδο του καλοκαιριού, ο ΕΟΠΥΥ, καθώς συγκεντρώθηκαν 6.856 αναφορές (30/5-28/6) και πάνω από τις μισές φιλοξενήθηκαν στο Twitter.
Συγκεκριμένα, το 14% των αναφορών ήταν σε ιστοσελίδες (931), το 30% σε blog (2010), μόλις το 5% στο Facebook (324) και το 53% στο Twitter (3587).
Επρόκειτο όμως για θετικές ή αρνητικές «συναισθηματικά» αναφορές;
Όπως θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, το ποσοστό των αρνητικών συναισθημάτων ήταν αρκετά υψηλό, αγγίζοντας το 42%. Βέβαια, η πλειοψηφία των αναφορών, το 54%, ήταν ουδέτερες, ενώ μόλις το 4% ήταν θετικές.
Το μέσο με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές ήταν οι ιστοσελίδες.
Δεύτερος φορέας της Υγείας, που απασχόλησε διαδικτυακώς τους πολίτες, ήταν το ίδιο το υπουργείο. Συγκέντρωσε 6.592 αναφορές, οι περισσότερες αυτή τη φορά σε blog, με ποσοστό 39% (2553). Ακολουθεί, σε απόσταση αναπνοής, το Twitter, με ποσοστό 35% και 2.311 tweets, ενώ το 17% των αναφορών ήταν σε ιστοσελίδες (1139) και μόλις το 9% στο Facebook.
Όσον αφορά στο συναίσθημα, πιο «εχθρικά» αποδείχθηκαν blog και ιστοσελίδες, όπου οι αρνητικές απόψεις συγκέντρωσαν το 54 και το 51%, αντίστοιχα. Ουδέτερες ήταν οι απόψεις στα social media, σε ποσοστό 70%.
Στον ΕΟΦ, οι αναφορές ήταν, σαφώς, λιγότερες,•μόλις 653. Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση, τα tweets ήταν περισσότερα από τις αναρτήσεις και τα post. Συγκεκριμένα, από περίπου 38% συγκέντρωσαν blog και twitter (250 και 245 αντίστοιχα), ενώ 18% ήταν το ποσοστό των αναφορών στις ιστοσελίδες (118) και μόλις 6% στο Facebook (40).
Ο ΕΟΦ δεν φαίνεται, όμως, να προκαλεί τόσο αρνητικά συναισθήματα. Ούτε, βέβαια, ιδιαιτέρως θετικά. Το συνολικό συναίσθημα ήταν ξεκάθαρα ουδέτερο (75%), το 21% ήταν θετικό, ενώ μόλις το 4% αρνητικό!
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι πως, σε αυτήν την περίπτωση, το μέσο με τις περισσότερες θετικές αναφορές ήταν το Facebook.
Τι είναι το Palo Pro:
«To Palo Pro, η νέα συνδρομητική υπηρεσία που διατίθεται από την ΠΑΛΟ Ψηφιακές Τεχνολογίες. Συγκεντρώνει όλες τις ειδήσεις, τα post, τις συζητήσεις και τα video του ελληνόφωνου διαδικτύου σε ένα απλό, φιλικό και χρηστικό εργαλείο ενημέρωσης και ανάλυσης. Σε πραγματικό χρόνο διαπιστώνει ο χρήστης από πού ξεκινούν οι συζητήσεις, ποιοι επηρεάζουν θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα τη φήμη ενός Οργανισμού/εταιρείας/ προϊόντος και ποια είναι η συνολική εικόνα του στο διαδίκτυο, μέσα από την τεχνολογία αιχμής που διαθέτει για την εξαγωγή συναισθήματος. Κύριο πλεονέκτημα είναι ότι, χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, πετυχαίνει ακρίβεια αποτελεσμάτων στην αναζήτηση της τάξης του 95%, ενώ μπορεί να εξάγει συναισθήματα με πολύ μεγάλη επιτυχία, με αυτόματο τρόπο».
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία στο pro.palo.gr
Πηγή: Pharma & Health Business
Χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, μπόρεσε να καταγράψει ακόμη και το συναίσθημα.
Είναι κατανοητό, και αναμενόμενο, τα social media να είναι τα πρώτα σε επιλογή ως μέσα έκφρασης συναισθήματος και κυρίως δυσαρέσκειας. Ωστόσο, αν και η αίσθηση είναι πως το Facebook αποτελεί τον κύριο «οικοδεσπότη» αναφορών, η έρευνα του Palo Professional έδειξε πως «βασιλιάς» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κύριος «ρυθμιστής» φήμης και εικόνας είναι το Twitter.
Τη «μερίδα του λέοντος» στις αναφορές σε Facebook, Twitter, ιστοσελίδες και blog είχε, την περίοδο του καλοκαιριού, ο ΕΟΠΥΥ, καθώς συγκεντρώθηκαν 6.856 αναφορές (30/5-28/6) και πάνω από τις μισές φιλοξενήθηκαν στο Twitter.
Συγκεκριμένα, το 14% των αναφορών ήταν σε ιστοσελίδες (931), το 30% σε blog (2010), μόλις το 5% στο Facebook (324) και το 53% στο Twitter (3587).
Επρόκειτο όμως για θετικές ή αρνητικές «συναισθηματικά» αναφορές;
Όπως θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, το ποσοστό των αρνητικών συναισθημάτων ήταν αρκετά υψηλό, αγγίζοντας το 42%. Βέβαια, η πλειοψηφία των αναφορών, το 54%, ήταν ουδέτερες, ενώ μόλις το 4% ήταν θετικές.
Το μέσο με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές ήταν οι ιστοσελίδες.
Δεύτερος φορέας της Υγείας, που απασχόλησε διαδικτυακώς τους πολίτες, ήταν το ίδιο το υπουργείο. Συγκέντρωσε 6.592 αναφορές, οι περισσότερες αυτή τη φορά σε blog, με ποσοστό 39% (2553). Ακολουθεί, σε απόσταση αναπνοής, το Twitter, με ποσοστό 35% και 2.311 tweets, ενώ το 17% των αναφορών ήταν σε ιστοσελίδες (1139) και μόλις το 9% στο Facebook.
Όσον αφορά στο συναίσθημα, πιο «εχθρικά» αποδείχθηκαν blog και ιστοσελίδες, όπου οι αρνητικές απόψεις συγκέντρωσαν το 54 και το 51%, αντίστοιχα. Ουδέτερες ήταν οι απόψεις στα social media, σε ποσοστό 70%.
Στον ΕΟΦ, οι αναφορές ήταν, σαφώς, λιγότερες,•μόλις 653. Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση, τα tweets ήταν περισσότερα από τις αναρτήσεις και τα post. Συγκεκριμένα, από περίπου 38% συγκέντρωσαν blog και twitter (250 και 245 αντίστοιχα), ενώ 18% ήταν το ποσοστό των αναφορών στις ιστοσελίδες (118) και μόλις 6% στο Facebook (40).
Ο ΕΟΦ δεν φαίνεται, όμως, να προκαλεί τόσο αρνητικά συναισθήματα. Ούτε, βέβαια, ιδιαιτέρως θετικά. Το συνολικό συναίσθημα ήταν ξεκάθαρα ουδέτερο (75%), το 21% ήταν θετικό, ενώ μόλις το 4% αρνητικό!
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι πως, σε αυτήν την περίπτωση, το μέσο με τις περισσότερες θετικές αναφορές ήταν το Facebook.
Τι είναι το Palo Pro:
«To Palo Pro, η νέα συνδρομητική υπηρεσία που διατίθεται από την ΠΑΛΟ Ψηφιακές Τεχνολογίες. Συγκεντρώνει όλες τις ειδήσεις, τα post, τις συζητήσεις και τα video του ελληνόφωνου διαδικτύου σε ένα απλό, φιλικό και χρηστικό εργαλείο ενημέρωσης και ανάλυσης. Σε πραγματικό χρόνο διαπιστώνει ο χρήστης από πού ξεκινούν οι συζητήσεις, ποιοι επηρεάζουν θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα τη φήμη ενός Οργανισμού/εταιρείας/ προϊόντος και ποια είναι η συνολική εικόνα του στο διαδίκτυο, μέσα από την τεχνολογία αιχμής που διαθέτει για την εξαγωγή συναισθήματος. Κύριο πλεονέκτημα είναι ότι, χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, πετυχαίνει ακρίβεια αποτελεσμάτων στην αναζήτηση της τάξης του 95%, ενώ μπορεί να εξάγει συναισθήματα με πολύ μεγάλη επιτυχία, με αυτόματο τρόπο».
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία στο pro.palo.gr
Πηγή: Pharma & Health Business
No comments:
Post a Comment