Η πετυχημένη πλατφόρμα του Palo Pro παρουσιάστηκε την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στο workshop PATHOS 2013, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του International Conference of the German Society for Computational Linguistics and Language Technology (GSCL 2013) και διεξήχθη στο Darmstadt της Γερμανίας.
Με τίτλο «Ανάλυση Συναισθήματος Εταιρικής Φήμης σε Μεγάλη Κλίμακα» (Large-Scale Sentiment Analysis for Reputation Management), το Palo Pro αποτελεί 1 από τα 6 εργαλεία που διακρίθηκαν μεταξύ 30 προτάσεων και παρουσιάστηκαν ζωντανά σε start-ups, ερευνητές και ακαδημαϊκούς. Ο ιδρυτής του, Παναγιώτης Τσαντίλας με την ομάδα του παρουσίασαν τις δυνατότητες που προσφέρει το Palo Pro στην ανάλυση της εταιρικής αλλά και ατομικής φήμης με τη χρήση οντοτήτων.
Το Palo Pro συνδυάζει την ολοκληρωμένη πλατφόρμα τελευταίας τεχνολογίας NERC και τις πιο σύγχρονες μεθόδους εξόρυξης γνώσης για την παρακολούθηση της φήμης εταιριών, προσώπων, οργανισμών και άλλων οντοτήτων στην ελληνική γλώσσα, αναλύοντας περίπου 80.000 κείμενα άνα ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως το Palo Pro αναγνωρίζει και «μεταφράζει» ακόμη και τη νέα γλώσσα των social media, τα γνωστά greeklish.
Με τίτλο «Ανάλυση Συναισθήματος Εταιρικής Φήμης σε Μεγάλη Κλίμακα» (Large-Scale Sentiment Analysis for Reputation Management), το Palo Pro αποτελεί 1 από τα 6 εργαλεία που διακρίθηκαν μεταξύ 30 προτάσεων και παρουσιάστηκαν ζωντανά σε start-ups, ερευνητές και ακαδημαϊκούς. Ο ιδρυτής του, Παναγιώτης Τσαντίλας με την ομάδα του παρουσίασαν τις δυνατότητες που προσφέρει το Palo Pro στην ανάλυση της εταιρικής αλλά και ατομικής φήμης με τη χρήση οντοτήτων.
Το Palo Pro συνδυάζει την ολοκληρωμένη πλατφόρμα τελευταίας τεχνολογίας NERC και τις πιο σύγχρονες μεθόδους εξόρυξης γνώσης για την παρακολούθηση της φήμης εταιριών, προσώπων, οργανισμών και άλλων οντοτήτων στην ελληνική γλώσσα, αναλύοντας περίπου 80.000 κείμενα άνα ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως το Palo Pro αναγνωρίζει και «μεταφράζει» ακόμη και τη νέα γλώσσα των social media, τα γνωστά greeklish.
No comments:
Post a Comment