To Palo Professional,
το πιο φιλικό και εύχρηστο εργαλείο για Media Monitoring και ανάλυσης, παρουσιάστηκε στο 2Ο συνέδριο Social Media World 2013.
O Διευθύνων Σύμβουλος του Palo Pro, κ.
Παναγιώτης Τσαντίλας παρουσίασε το πώς μπορεί κάποιος σε πραγματικό χρόνο να
διαπιστώσει από πού ξεκινούν οι συζητήσεις, ποιοί επηρεάζουν θετικά, αρνητικά ή
ουδέτερα τη φήμη ενός οργανισμού και
ποια είναι τελικά η συνολική εικόνα του στο διαδίκτυο.
Την παρουσίαση
παρακολούθησαν περισσότερο από 500 άτομα που βρέθηκαν στην αίθουσα Ολύμπια, του
ξενοδοχείου Divani Caravel
. Το απόγευμα στις 16.30 περισσότερα από 70 άτομα από το χώρο της επικοινωνίας,
του μάρκετινγκ, εργαζόμενοι σε digital agencies,
καθώς επίσης και επιχειρηματίες, παρακολούθησαν το workshop που πραγματοποιήθηκε
στο πλαίσιο του συνεδρίου με τίτλο Social Tools: The Palo Pro solutions. Το workshop είχε ως
στόχο την εξοικείωση του κοινού με το νέο εργαλείο αναζήτησης και ανάλυσης
φήμης ενώ η παρουσίαση έγινε από τα στελέχη του Palo Pro, κα Σόνια Τζερμπίνου,
υπεύθυνη πωλήσεων και τον Δρ. Νίκο Τσιράκη, υπεύθυνο τεχνικό.
Μεγάλο ήταν το
ενδιαφέρον του κοινού για την καινοτόμα πλατφόρμα, καθώς χρησιμοποιώντας την πιο
σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, πετυχαίνει ακρίβεια
αποτελεσμάτων αναζήτησης περίπου στο 95%. Ακόμη αξίζει να σημειωθεί πως 48 demo accounts δόθηκαν
δωρεάν σε χρήστες που θέλησαν να δοκιμάσουν την καινοτομία που εισάγει η
πλατφόρμα του Palo Pro στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
No comments:
Post a Comment